Hey hoo

Jag gick på bodyattack idag, visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig, men det blev hopp och studs och hit och dit! Jättebra pass måste jag säga, men det är synd det bara är en gång i veckan.. Hade helst gått på det typ tre gånger/v. Har faktist tänkt börja promenera till jobbet om dagarna, men jag vill bara ha en mp3 först, och den jag beställt kommer aldrig.. Det har gått över 3 veckor nu, grrrr.... Vill förbättra min kondition, den är riktigt usel! Till sommarn blir det löpning :) kuuuul

Min toalett är fortfarande inte färdigt, just i detta nu så sitter hyresvärden där inne och leker rörmokare.. Jag vill verkligen att det ska vara färdigt nu.. Det är jobbigt att ha folk rännandes i lgh hela tiden.. Aldrig får man ha städat och fint heller, för ni vet ju hur byggare är, klampar in med skor och allt... :( Jag hoppas på att det blir färdigt till helgen iaf..

Sååå, iaf så fick jag gå in till Linnea och duscha, och jag provade mitt nyinköpta shampo och balsam (hör och häpna, jag har KÖPT själv, inte fått från mamma ;).) Det är men smultrondoft så mitt hår luktar nu godis! :) Namnam!! Riktigt bra, och det hittade jag på maxi... 5 av 5 toasts!

Ringde just SandraDee och hon meddelade att jag jobbar morgon imorgonbitti så jag ska nog krypa isäng nu. Bara hyresvärden åker hem nångång, titta på klockan!! ZzzzzzZZZzzZZzzzz

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: