Julbak

Ohh, vad mysigt!! :) Jag har bakat knäck, och lite andra saker.. Försökte få mig lite ischoklad men jag misslyckades totalt.. Hur kan man misslyckas med ischoklad??? Jag tror jag ska prova en gång till.. Går det inte då så är det inte meningen att jag ska kunna göra det... Men knäcken blev himmelskt goda, jag är nästan en mästare på att göra knäck!! :) MUMS!!

Har knåpat ihop en klänning ikväll.. Har nålat ihop hela för att se hur det bli och hur jag vill ha den.. är väldigt snabb på att ändra mig :) Det har blivit många förändringar på vägen men nu är jag nöjd.. Måste bara ha foder tyg nu.. :( Jobbigt!! Ville inte lägga ner mer pengar på den, tänkte ju att jag skulle komma undan billigt... Ska leta här hemma om det finns i någon av dom 120 påsarna med tyg :) Annars blir det en vända på syaffärn...

Nu ska jag plugga in ett avsnitt av satc på telen och så ska jag lägga mig i sängen och se, sen sova!
Och som vanligt så har jag inte köpt nån julklapp till pojkarna än... -pappa och totto... SVÅRT!! Flick-klappar är sååå lätt men jag har alltid problem med dom andra... hmmmmm

tack å heeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: