Myys?

Jag har sex and the city maraton.. Sorri Sandra :) Det är såå grymt bra!! Jag skulle dö för att få Carries hår! Skulle förmodligen inte passa i det, men.... Hon har några kjolar jag skulle dö för också... Man kan inte sluta se när man har börjat, det är det negativa när man har alla säsonger hemma...

Har suttit och tittat på gamla bilder.. Är sjukt sugen på att go blonde igen... Linn kom in idag på jobbet med nyfärgat hår, och det var skiitsnyggt! Efter nyår kanske?? What the heck, det är ju bara en hårskalle... Blir det inte bra så växer det ju ut, right???

Om en vecka får jag träffa alla girls! Och så är det utekväll i storuman.. Jag längtar sjukt mycket!! Den roligaste kvällen på hela året i storuman.. det kommer bara att svischa till för nu jobbar jag ända till julafton...

nä, nu lockar sängen... upp och träna imorgon :)
/Kiks

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: