it burns burns burns....

det där med att sova på saken.... jag somnade inte förrän halv tre, eller det var sista gången jag tittade upp på klockan.. Och nu idag så har som allt sjunkit in, och allt känns andå värre.. Nu har jag som insett hur det ligger till.. Men jag vet fortfarande inte vad jag ska göra.... Inte en blekaste aning.... Inte trodde jag att livet kunde bli så jobbigt på en dag... Det hjälper som inte att prata med någon om det för jag kan lika lite göra åt saken!

Förstå... Mer än en tredjedel av min lön kommer att försvinna! Faktiskt nästan halva lönen för att vara mer korrekt..

Och på allt detta så fick jag en chock imorse när jag tittade på telefonen, ett missat samtal och ett meddelande av kusinen, att hon är på sjukhuset med hennes dotter.. Men sen när jag ringde upp henne så fick jag höra att hon mår bra nu, så det var skönt att höra... Så jag har varit och hälsat på dom idag en stund.. Får se om jag ska bränna ut lite filmer åt lillen så hon har nåt att fördriva tiden med... 

Och imorgon ska jag jobba 7-16... inte pepp


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah jag HATAR lakrits. Eller hata är ju ett starkt ord men. Njaaaaaa :P

2009-02-07 @ 09:05:52
Postat av: Gina

Hej min vän, vad du är söt som bjuder in mig! =) Jag skulle väldigt, väldigt gärna komma men jag jobbar till kl 16 på lördag.. :( När hade ni tänkt fara ut? :)

2009-02-09 @ 21:58:01 / URL: http://giinaa.blogg.se/
Postat av: Gina

Haha jag såg det! :P Jaa, jag ska fundera.. vet inte hur jag ska ta mig dit bara :P

2009-02-10 @ 10:19:54 / URL: http://giinaa.blogg.se/
Postat av: tekirch.blogg.se

Hej, allt bra med dig? :)

2009-02-10 @ 10:27:40 / URL: http://tekirch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: