Jag

En timmes promenad i skogen med Maja och dogsen. Det var jobbigt, och jag säger det, tacka vet jag gångbanor, för jag blev BLÖT och så svor jag för mig själv över att det var ojämt och inte nog upptrampat.... Men en timmes prommis blev det i alla fall.... Nu har jag ätit frulle, lite avocado ägg och SMOOTHIE.. Så gott! Köpte hallon och banan igår när jag var och handlade... Gott, och nyttigt... Men jag vill börja köra spinning.. Men jag velar så mycket angående gymkort för man måste binda upp sig på ett år... Kanske man får ta och göra det, eller så köpa bara några månader, men då måste man ju betala en klumpsumma, och det är ju inte så kul.... jag funderar vidare....

Nu idag så blir det stan med Sandra.... tjing tjong

Kommentarer
Postat av: Ida B

Köp det inte. Du ska ut på andra äventyr. ;)

2009-02-26 @ 16:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: