Mamma helg

jag och mamma har varit med varandra heela helgen fram tills nu... Hon kom i fredags, då mysade vi bara framför teven och så på lördag så gjorde vi ersboda svängen, fyndade tyg på ohlssons och sen en kortis på stan... En tröja rikare blev jag, och mamma några fler än mig :-) Sen har vi som i övrigt inte gjort så mycket, bara varit med varann och mysat... Sen blev helgen ännu längre eftersom hon stannade tills idag.. Hon var på visning igårkväll, och jag jobbade... Och idag åkte hon hem, alltid lika tråkigt.. Så nu har jag varit hos Maja, för tänk att en gång så är turen på min sida. Hon fick en symaskin ihelgen av sina föräldrar, så jag var där idag och sydde upp gardiner av tyget jag köpte ihelgen... Det blev riktigt fint! :-) Jag älskar att sy.. Kände mig som ett barn på julafton... :-) haha

Och nu har jag kommit hem, strukit gardinerna och satt upp, och duschat.. Sköönt! Och titta så fint det blev.......




Kommentarer
Postat av: mam

Ett helt nytt kök.Ränderna blev perfekt.Jättesnyggt med dom andra också.

2009-02-10 @ 22:58:44
Postat av: Anonym

några blommer som blir över kan stå på spegeln.

2009-02-10 @ 23:01:05
Postat av: Kusin L

Vad snyggt det blev. Jag & symaskinen brukar börja bråka efter en stund (kan vara att man inte är en stjärna fast man hade högsta betyg i slöjd)

2009-02-11 @ 09:31:17
Postat av: Vicky

Vad snyggt det blev med köksgardinen! Mkt bättre med kappa ju!

2009-02-11 @ 23:25:29
Postat av: bettan

Fin köksgardin! Gillas :) Blommorna mår bra ser jag :)

Ring mig när du kan jag har löst problemet tror jag som vi pratade om tidigare...

2009-02-17 @ 12:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: