Måndag......

Det värsta dagen på veckan... Måndag.... Ja, det känns som jag var bakis fortfarande imorse när jag klev upp... Det är inte ofta det händer alltså! Men men, dagen gick rätt fort ändå... Sen har jag varit med systers Mange en sväng, vi åt och sen fick jag höra ett och annat... Men men...

Nu är jag ledig tills på onsdag, måste ta och göra något vettigt... Ska nog gå och träna imorgon.. Jag Stina och Maja ska ha en nyttig vecka, men Maja har redan syndat! Hoppas bara Stina kan hålla sig nu.. Måste börja satsa på beach2009 :P hihih

Helgen var ritktigt rolig som jag förspådde! Jag hade KUL.. Har bara kommit på det där med tvillingar är en svår grej... Letade Angelica som en galning ett tag, och den enda jag hittade var hennes syster... Jag gav upp.. Sen träffade jag en annan tvilling men jag vet fortfarande inte om jag tog rätt på person.. haha.. Dom enda jag känner igen är Hanna och Linnea, men dom har jag ju känt sedan jag var liten knodd så det är väl så länge man ska känna dom innan man kan se skillnaden :P ja, men kul är det i alla fall...........eller? haha

Nä, nu ska jag....hmm... nåt annat i alla fall :P

Kommentarer
Postat av: Maja

stina skickade ett sms idag, hon hade också ätit en semla! =)=) Och så tänkte jag undra om inte du vill åka och fika med mig imorgon?! hihii

2009-02-16 @ 23:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: