Torka....

Jag har bloggtorka... Inget spännande att skriva om.. Det blir mest bara att jag ska jobba... Hur kul är det? En rolig sak är att jag har hittat ett bra ställe att sola på. Citysol heter det och solariumena är gigantiska! Det är rör helt runt om, och fläkten är som en orkanvind inne i  solariet. Så man hinner som aldrig börja svettas! Skitbra.. Ska ta lite fika nu sen ska jag ta en promenad dit bort och sola lite. :-) Jag känner mig så vit och blek... usch usch

Nu är inflyttningsfesten bokad in! Det råkade bli den 14e februari, det är väl alla hjärtans  dag?? I alla fall så var jag ledig då, så då blev det så... Det har dröjt lite länge med denna inflyttningsfest, men what the hell... Det är ju typ ingen som vart här än.. Men men, jag ska planera så det blir en riktigt rolig kväll... :-)

hare braaaa

Kommentarer
Postat av: Vicky

Varför kan du inte ha en helg när jag kan kommer och va med?

2009-02-04 @ 15:46:57
Postat av: Vicky

Typ 20-21 eller 27-28

Jag vill ju va me lixom

2009-02-04 @ 15:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: