Vilken dag

det var faktiskt länge sedan jag inte hade några måsten på en hel dag... Men idag så gjorde jag faktist bara sånt jag kännt för... Angelica kom hit och så gjorde vi naglar och snackade lite crap, sen så gick på city och solade, sen på stan och mötte upp sandra... Åt lite lunch på catarinas, sen en runda på stan och köpte partykläder! :-) Kommer bli kul ihelgen tror jag... Iiihh jag längtar!!

Sen gick jag och Sandra hem till mig, och så vi gourme middag, stuvade makaroner med köttbullar, MUMS, sen färgade vi Sandras hår, vilket blev skitbra! Fick ett snabbesök av Maja, Mattias, Åström och Stina.. Vi surrade lite och fikade, sen drog dom igen... OCh micke har också hunnit vara här en sväng ikväll... Sen har jag och Sandra bara suttit och surrat..

Nu väntar jag bara på att mitt nagellack ska torka sen ska jag krypa till kojs... Är så trött, vad kan det bero på månn tro?? :-)

Go natt på er mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: