Neeeeej

Har suttit och gjort alla betalningar nu... Inte alls särskilt kul... Om man ändå fick slippa dom...Nä nu tror jag att jag ska göra ett ryck och städa lite... Jag ska ju köpe ett skrivbord av Ida så det måste bort lite grejjer så det nya kommer in :-)
Om det inte vore så förbannat jobbigt!

Imorgon ska jag köpa en ny telefon... Min har gått sönder..IGEN! Nu är jag less på fanskapet och det tragiska är ju att man måste ha en telefon.. MEn jag har hittat en billig som ändå är bra på cyberphoto... Dom är typ billigast i sverige.. Ibalnd bor man på rätt ställe... inte är det ofta, men just nu så gör jag det :-) Så imorgon innan jobbet ska jag åka och köpa den... Jag ska försöka få ner den i pris också. Måste öva på att pruta, är inte alls bra på det, jag SUGER!

Ikväll kommer Carina och vän hit, dom ska få fina naglar! Så innan dess ska jag hinna äta och städa...
IIII, dags att sätta igång! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: