Snöö

Det är hur mycket snö som helst ute idag.. Bilen är helt översnöad, så jag måste sopa av den innan motorvärmaren åker i... Det känns jobbigt, det är därför jag satte mig här.. Lata jag! Hungrig som en varg är jag så lite fika ska jag försöka få i mig, sen är det jobb klockan tolv... Hmmm, dags att söka skola snart! Jag hoppas verkligen jag tar mig in.. Dock känns det jobbigt att låna så mycket pengar! Riktigt jobbigt, men smakar det så kostar det!

Gjorde lasange igår så nu har jag en matlåda att ta med på jobbet! Mums... Hatar att köpa färdigmat, är ganska så less på det! Jag kanske ska hämta ett skrivbord ikväll... Då får jag det jag alltid ha velat ha! tjing tjing

Nä, nu måste jag ut och sopa bilen!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: