Stensele

Idag är jag hemma hos mamma och pappa... Det är en skön känsla som nog inget slår... I alla fall så ska jag tömma datorn på bilder är väl planen. Och då hittade jag massa gamla godingar.. Det är kul att titta på gamla bilder från då man gick skolan, så mycket kul man haft!!

här gick jag ettan.. me like the hairdo, kanske man ska fixa sån frilla igen? :)



jag och Johanna tyckte mest om att hänga i skåpen... :-)





galna foto jobb


Ett tag var jag krullig :-P


Hittade en riktigt snygg bild på Vicky.....


Tror jag ska komma tillbaka till denna shape ;-) hehe


en gång var jag hippie.....

Lilla tyra bäbis


coola studiobilder som jag SAKNAR. ge mig en studio!!




Kommentarer
Postat av: Vicky

Shit vad snygg du var på bikinibilden!!! Kanske göra slag i saken och börja använda det där gymkortet? ;) Kram på dä

2009-01-20 @ 18:29:38
Postat av: Anonym

Faan vad roliga bilder och Vicky var väldigt fin. Du var också fin men... :)

2009-01-21 @ 22:08:56
Postat av: Ida b

Faan vad roliga bilder och Vicky var väldigt fin. Du var också fin men... :)

2009-01-21 @ 22:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: