Summa summarum

Ihelgen hade vi personalfest! Jag och Maja jobbade morgon så det blev inge fylla och sprit för oss.. Vi var på bowlinghallen och shefen hade hyrt ett vip rum! Jag trodde inte det skulle vara bra alls, men tji fick jag! Superhärligt rum där vi åt och sen hade vi fyra banor som vi fick spela på. Maten trodde jag heller inte mycket om, men OM det var gott! Fläskfilé, lax, kyckling och potatisgratäng och såser och sallader! Nä, det var grymt! Sen blev det bowling och då sa chefen att det var tävling, han skulle ha första andra och tredje pris. Såklart så blev alla på hugget då! Jag fick skitbra poäng och la mig ganska snabbt på en andra plats och jag var rånöjd! Men sen när kvällen led mot sitt slut så kom både Henke och sen Maja och drog om mig. Så helt plötsligt så hoppade jag ner till femte plats! Inte så kul längre så då ville jag inte spela längre plus att man får så jäkla ont i handen efter man har spelat några gånger....
Men men, det var en trevligt kväll, vi är ett superhärligt gäng vi på ICA.... :-)

Igårkväll så hade jag premiärtur att bjuda på middag hemma hos mig! Jag Maja, och Stina åt bakade potatis och sen hade jag gjort cheesecake! ÅH, så gott! Och så såg vi The curious case of Benjamin Button. I början trodde jag det skulle vara en seeeg film, men den shapade upp dig och visade sig vara jäkligt bra! Helt otroligt med teknologin! Hur dom kan göra dom ung och gammal.. Jag blev riktigt facinerad! Det var Brad Pitt som spelade huvudrollen, och jag kan säga eftersom han föds gammal och blir yngre hela tiden, så kan jag lova er att han var ju något snygg där i mitten av filmen!! Ojojojoj.....

Idag jobbar jag 13-21, sen är jag ledig tills onsdag! Måste ta och göra nåt vettigt imorgon! Har som inget jag måste göra! Städa gjorde jag igår! Så det är gjort bort, likaså handling... Jag kanske ska ta och göra nåt nyttigt??? :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: