Umeåååå

Nu har vi kommit tillbaka till Umeå... Det var knäckande att lämna huset först av alla... Men men, jag har ändå haft nästan två veckor hemma... Jag har haft det så skönt att det går inte att beskriva... Julen är det bästa jag vet, och jag längtar redan tills nästa år! :-)

Men som sagt, så var man tillbaka i verkligheten nu... Jag börjar jobba klockan tre sedan är jag fast där hela kvällen.. Jag tror jag börja lessna på mitt jobb, eller så är det för att jag blir mer och mer peppad på att börja gå skola!! :-)

Nä, nu ska jag packa upp lite grejjer....

Kommentarer
Postat av: maggan

Välkommen till Vinedeln för att hänta era julplapparformor msggsn

2009-01-03 @ 09:56:51
Postat av: Anonym

Välkommen till Vinedeln för att hänta era julplapparformor msggsn

2009-01-03 @ 09:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: