USA

Nu har vi bokat resan! Så i maj åker vi till USA i två veckor! VI ska hänga med Emma och sen ska vi göra massa andra roliga saker! Jag längtar... Alla åker utomlands känns det som, och så sitter jag här... Men den som spar han har... Det är ju inte så länge kvar, tiden kommer nog att gå fort ändå :-)

Ska söka in på skolan nu i veckan.. Ska leta åt alla mina betyg och sånt, så jag kan kopiera upp dom och skicka iväg.. Det jobbigaste är att leta åt dom, för jag har ingen koll alls...

Nä, nu kommer Mattias och Maja snart hit med pizza, så jag ska göra pizza sallad...
Hade bra! :-)

Kommentarer
Postat av: Gina

Åh så skoj! =)

Vad ska du söka för skola? Jag måste också börja fundera på det där nu..

2009-01-29 @ 20:19:51 / URL: http://giinaa.blogg.se/
Postat av: Ida

Fan vad underbart. Pratade med Emma om det och vi sa att vi måste hitta på något så vi hinner att ses.:) saknar dig vännen. Puss

2009-01-30 @ 18:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: