HmmmHhmmm

Nu är jag tillbaka i stensele igen...:-) Det känns skönt... Jag har verkligen inte gjort någonting i umeå.. Jag är sjukt slö av pencillinen så J har bara fått ta hand om mig, och han är så duktig på det också ;-) Vi har bara tagit det lugnt dom här 2 dagarna.... Igår (onsdag) så åkte jag upp på sjukhuset igen då dom fick kika till snittet och dom tyckte det såg bra ut så dom bestämde att inte öppna upp det igen.. Och glad blev jag, som jag gruvat mig för att göra det en andra gång... Nu är det bara jobbigt att va så borta av pencillinen..

Min lägenhet är så fruktansvärt varm! Luftkonditioneringen är tydligen jätte dålig så när solen ligger och steker hela dagen så blir det olidligt varmt på natten... Och helst när man är två stycken så blir det ju ännu varmare... Med balkongdörr och alla fönster öppna så blev det ändå inge bättre, det ledde bara till att vi gjorde X antal myggor mätta och belåtna! Nä, jag ska inverstera i en stor fet fläkt...

Åkte med Linnéa och Patrick + kidsen hit till stensele, med ett stopp i lse på djurparken.. Det var lite kul att gå där och kika på alla djur, det är inte så ofta man får för sig att gå dit.. Björnarna och sälarna var mina favoriter :-)

Uhhh, har just tryckt en dos piller, ska ta och lägga mig i soffan jobba bort illamåendet...
Men sen ikväll blir det hyrfilm, chips och dip... :-)
puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: