Jag suger!!

Det är riktigt slött på blogg fronten för min del alltså.. :) Men jag har varit sjuk i en evighet känns det som.. Efter den jävla halsbölden så hann jag jobba två dagar, sen har jag varit hemma och haft njursten.. Ont i magen och antibiotika, men NU hoppas jag att det är tack och adjö med sjukeriet och imorgon ska jag på jobbet!!  I alla fall så har jag min allra bästaste vän här hos mig som ska bo här i TRE veckor! Veckorna kommer bara att svisha förbi, men jag njuter av varje sekund... :-) Snart kommer Vickan hit också, hon ska stanna tills på lördag tror jag, så vi ska hinna mysa en massa också...

Helgen som var, spenderade jag och J i Bollstabruk med hans föräldrar och 3 av hans bröder.. Det var mysigt, vi klämde ihop oss i en 80s säng jag och J, så man sov väl inte det skönaste.. :-) Spelade badmington tills jag höll på skratta ihjäl mig, flög flygplan (jag var flygplanet), låg på filt i solen etc...

Snart har jag min semester också.. Eftersom jag bara har två veckor kvar, så blir det en vecka hemma först, sen sthlm en sväng, och sen gbg en sväng... Ska bli himla kul! Hoppas bara på bra väder och VARMT!! :)

Nu ska jag ta mig nå matn :-)

   

Kommentarer
Postat av: Sean pierre Barda

Thumbs up

2009-07-16 @ 06:30:45
Postat av: Du vet inte vem...

You SUCKS!!!!!!!!!!!! haha

2009-07-17 @ 14:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: