Storumandagarna

Det är väl inte den bästa helgen att bli sjuk på. Men det blev jag i alla fall... Det började på torsdagen att jag fick ont som fan i halsen... Fredagen spenderades på bryggan hos björnstad med Ida. Superhärligt verkligen..Vart kom vädret ifrån egentligen? Sen åkte jag och mor upp på sjukan och fick besked att min hals var en kraftig virusinfektion...  Iaf så blev det partaj hos hoppis det här året med samma gamla goda gäng.. Jag var sjukt seg, och trodde jag kunde bota min halsonta med spritn... Det var roligt att äntligen få träffa alla igen, och roliga lekar.. Till slut så begav vi oss på hotellet, hade faktist riktigt kul, men halsen spökade alltför mycket så vid halv två så tog jag mitt pick och pack och åkte hem... Vaknade lördagmorgon redigt bakis och ännu värre ont i halsen.. Plågades hela lördan verkligen och låg hemma på kvällen och missade vad som verkade ha varit en riktigt rolig dansgala! Söndagen kunde jag inte prata och hade inte ätit sedan fredag kväll så det blev sjukan igen, och doktorn sa då på två sek efter att ha tittat i halsen att det var en halsböld!

Måndag - ännu värre och fick åka taxi till Umeå på kvällen för att skära upp och tömma... J mötte upp mig på akuten och höll handen, så behövde jag inte va själv... Att skära upp den var nog det vidrigaste jag gjort i mitt liv, men så fruktansvärt skönt det blev.. Jag kunde prata, äta, dricka, sova... Har blivit omhändertagen till max! Så nu har jag en snitt i gommen, och ska till sjukhuset idag igen och se om det behövs göras nå mer... Och utöver det så käkar jag piller som en gammal tant ungefär.. Kroppen känns helt borta, och jag LÄNGTAR tills detta helvete är över.... Om nån vill så kan vi gärna byta...

En sak är ju säker.. Jag kommer ju inte glömma detta års storumandagarna i alla fall.....

Kommentarer
Postat av: mam

Måndagkväll, inte söndag sjukstugan igen. Då åkte du taxi akut till Umeå.

2009-07-02 @ 13:43:22
Postat av: Gina

Men lilla vääään! Hoppas du börjar känna dig bättre nu!

2009-07-04 @ 10:26:46 / URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: