Swampsoccerhelg

Jaa, det händer inte så mycket här i stensele.. Jag mår halvilla av pillren så jag tar det mest bara lugnt... Igårkväll så var vi upp en sväng till storuman och tittade på swampen, sen åkte vi hem igen.... Hela veckan har gått så himla fort, det hara bara swischat förbi... Det blir nog så att jag åker tillbaka till Umeå imorgon. Elisabeth och Mange kommer hem och J också, så jag har så jag blir omhändertagen där med :-) Nu är det ju bara tre dagar kvar av penicillinen så efter det så vaknar man väl till liv igen... Är sjukt less på att vara halvslö och må illa.... Jag glömde bort att ta pillren imorse (eller jag vaknade 12), och jag mådde hur bra som helst, men så tog jag dom vid ett och så slår det till som en bomb.. Man känner hur det bubblar ut i blodet typ.... Nä, usch vad jag längtar tills det är över....

Jag funderar på att gå till Hanna och låna Tyra en stund... känns knepigt att jag inte träffat henne nåt alls än fast det är bara typ 50 meter ifrån....



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi ses:)

2009-07-08 @ 15:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: