Värmen??

Igår så låg jag och vickan ute och solade på gården, det var huur varmt som helst! Men jag tror vickan tog med sig det fina vädret när hon åkte, för idag är det halvmolningt och inte så vidare varmt... tråkigt, jag som hade planerat en heldag i solen! :-) Så istället har jag sett klart filmen jag började se igår, den hette Push, den var typ som heroes, men MYCKET sämre... Slutet var så värdelöst....

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva längre... Är dålig på att uppdatera nuförtiden, men jag försöker.. :-) I helgen blir det i alla fall storuman, och kanske lse en sväng för det är ju motorveckan.. Sen har jag semester :-) Jag har varit sjuk så mycket nu på senaste så jag har inte hunnit va och jobbat nåt känns det som.. Men jag har ju bara legat inne och mått pyton.. Vicky sa att jag såg ut som ett spöke nu när hon var här.. Hon trodde att jag hade varit ute i solen nu när jag bara vart hemma.. Men icket.. Får man inte i sig nå vatten så känns det inte särskilt kul att va ute i solen och förlora all vätska man ha i kroppen... Men nu på semestern, nu jävlar! :-) Jag har haft otur och vart sjuk länge nu, men min semester ska INTE bli förstörd!! Jag ska bo på lyxhotell i sthlm och bara ha det bra! Och sen ska jag till gbg och liseberg!!!

Johanna, visst hittar vi på nåt till helgen?????? :-)
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: