Dåligt seg

Jag är inte bra på att blogga nu alltså... Det går segt! :-) Alla såna tråkiga saker har blivit uppsjkutna, som tvätta städa och sånt.. Men i fredags så tog jag mig faktist för att städa.. Angelica och Jonathan var mina middagsgäster och sen så fick dom hjälpa mig att städa... Sen skulle vi slänga skräp, och min lillbil hade verkligen en dålig dag.. För det första så gick den inte igång, så i det värsta av värsta spöregn så fick dom putta på bilen, men den ville ändå inte starta! Sen när dom inte hade en enda torr fläck kvar på kroppen så satt vi oss i bilen och svor en stund, sen provade jag starta, och VIPS så startade den... Men vi hann bara hem till Jonathan sen la den av igen, så vi fick gå upp till hans hyresvärd och fråga om en dunk med bensin.. Och dåååå gick den igång.. :-) OCh SEN så for vi på ica, och när vi skulle därifrån så gick låskolven i passagerardörren sönder, (för dom som inte vet, så är låset sönder på förarsidan också), så nu kan jag inte gå in på förarsidan ELLER passagerarsidan, utan nu måste jag klättra in genom skuffen! Det är tur jag ska hem till stensele snart, så får min bästa pappa ta sig en titt på lillegul...

Annars så jobbar jag nu varje dag tills vi åker hem till stensele på torsdagkväll.... Det känns sådär jävligt ska jag säga, för jag tror jag håller på åka på halsfluss.... Har haft ont i halsen i över en vecka nu... Bådar inte bra! JAg ska kurera och kurera, för jag ska va FRISK när jag kommer hem.... Jag längtar hem också, nå så fruktansvärt!!

Nä, nu ska jag se satc...
Hoojjj Moojjjjj

Kommentarer
Postat av: Kusin L

Har inte haft ont i halsen men rösten försvann förra måndagen, lagomt till skolavslutningen. Har bara väst i snart två veckor nu. Ibland låter jag något så när som vanligt men sen bara väser det. Var visst vanligt enligt läkaren jag talade med i morse. Så nu består visst S-uman av "väsande" människor. Krya på dig i allfall. Kram

2009-06-18 @ 10:56:05
Postat av: Gina

Visst är du väl hemma över storumandagarna? :)

2009-06-18 @ 19:22:01 / URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: