Helg lovely helg

Den här helgen är min jobb helg.. Men det funkar rätt bra ändå, jag är (eller borde vara) utvilad efter två veckor (nästan tre) semester... Och nu har jag hela kvälen framför mig, och vet inte riktigt vad jag ska hitta på... Igårkväll så blev det filmkväll, vi såg X-Men origins Wolverine! :-) Såå bra, jag gillarom skarpt!! Den var bara lite kort tyckte jag... Ville att den skulle va typ flera timmar till :-) Åt faktist årets första jordgubbe igår också, den var god! ;-)

Blev sugen på Pion kebab tallrik... Fast jag undrar om robertos har godare? Hmmm, tror jag ska prova... Jag är så himla lat, orkar inte laga nån mat.. Tror jag måste skaffa en personlig kock, det här går ju inte alls....

Nä, nu ska jag få mat i magen!! Hej hopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: