En timme kvar

Jahapp, då sitter jag här... Packad och klar, tror jag i alla fall... Pass, pengar och kläder... Hade ju vore tragiskt om jag for utan passet, haha... Den senaste veckan har varit heeelt kanon... Jag stormtrivs! :-) me like!

Nu sitter jag och laddar ipoden med musik, och så har jag fixat lite räkningar nu till den sista.. Jag är ju inte hemma så jag var tvunget lägga in allt nu... Jag kan inte beskriva hur skönt det är att inte betala två hyror en månad till... Nu har jag bara min att tänka på. :-)

Imorgon så blir det 25 års kalas och utgång i västerås.. Det blir säkert kul.. Ingen kamera hänger med för vickan pickan har köpt en alldeles egen.. Så den här gången står hon för bilderna :-) Men dom kommer nog ändå upp här skulle jag tro :-)

Typiskt att jag missar tinituz i lse, OCH brännbollsyran.. Det hade varit himla kul att vara hemma och gå på de, men nu är det som det är... Taskigt bara att det är just dom helgerna jag är borta... Men ha så kul och så ses vi när jag kommer tillbaka!!! Hadé

Kommentarer
Postat av: Johan

Ha det så kul Kicki :D

2009-05-14 @ 17:06:41
Postat av: kusen

Ha det så underbart skönt! Vi ses. Kram

2009-05-15 @ 11:10:42
Postat av: Gina

Åh ha det underbart! Jag är något avis ska du veta ;P Njut allt du kan och ta en drink för mig med!

2009-05-15 @ 14:59:36 / URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: