Vegas...

Just nu sitter jag hos Emma och har just duschat.. Vi har legat ute pa bakgarden hela dagen och solat! Det forsta vi gjorde nar vi kom hit var att aka pa walmart och kopa en barnpool, sa den ligger vi och plaskar i hela dagarna! Jag har atit american pancakes med lonnsirap, HMMMHH, vad gott!! Annars gillar jag inte maten sa mycket har! Det ar fett och massor med smalt ost.. spelar som ingen roll vad man bestaller, sa far man smalt ost over hela!
Vi vantar just nu pa Emma som ska komma hem fran jobbet, sen ska vi till vegas och spendera helgen dar.. Vi ska mota upp ida, johan och erik dar ocksa sa det blir nog riktigt kul...

Dagarna gar sa himla fort, jag hinner inte med.. Gruvar mig redan for flygresan hem, jag var jetlaggad i typ tre dagar nu nar vi kom hit.. Heelt sjukt trott! Vi reste allt som allt i 27 timmar.. Det drygaste av allt var att sitta i new york pa flygplatsen och vanta i 7 timmar.. Men men, nar jag kommer hem kan jag ju sova i tva dagar utan att missa nagot.. Har maste man ju ta vara pa varje sekund!

Na, ha det sa bra alla dar hemma! tankte bara att jag maste visa att jag fortfarande ar vid liv :)
Puss och kram till mamma och pappa
och en stor kram till alla andra! ;-)


Kommentarer
Postat av: Gina

Åhh jag vill se mera bilder! :D

2009-05-23 @ 09:35:19 / URL: http://giinaa.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jag är avis!

Ge Emma en puss och kram från mig!!!! :D

2009-05-23 @ 11:56:17 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Ida

Låter helt underbart. Vill höra mer när du kommer hem :)

2009-05-24 @ 18:08:10
Postat av: Anonym

Kul att se en bild av dej, vi har ju bara hört din röst.... Vi saknade dej i lägenheten. Kram mamma.

2009-05-24 @ 21:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: