Lördag so far

Vaknade av pling plongan på dörren, slet på mig byxor och tröja och öppnade dörren för byggarna, sen marcherade jag in i sovrummet igen och stängde in mig och sov vidare i två timmar till.. Helt otroligt att jag kan sova när det lever om så jäkulst.. Dom sågade och borrade och spikade, och jag bara soooov. :-)

Sen har hela dagen bara flutit undan, har försökt städa men det känns som det inte blir rent eftersom dom bygger i hela hallen, så där blir det ju stökigt på 3 sek igen... Men SNART så får jag städa och ställa iordning allt! Jag längtar! Ska köpa massa grejjer till toan nu när jag åker på ikea.. Och en massa annat små tjaffs till övriga lägenheten.

Ska snart åka och köpa mig lite lördagsgodis, sen bänka mig framför teven och körslaget. Sen vet jag inte.. Kanske sandra och film?? :)

Nä, nu ska jag slänga in en andra tvätt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: