Stolt

Alltså, har jag världens snyggaste vän eller, ni kanske såg henne igår???  För hon var visst med på fotbollsgalan! Och JA, frillan var skitsnygg! :-)  Jag är stolt över min fina vän, för jag tycker det var skitcoolt att hon var med! :-) 



Annars så är jag heeelt slut på.. Jag fick jobba längre idag för vi hade två som var sjuka. Så det blev full dag! Jag började imorse med att städa i kassorna, och jag höll på från nio till halv fem.. Det var inte fräscht! Det blev verkligen en storstädning, jag hann ju inte ens klart så jag får väl fortsätta imorgon om jag hinner... Ska bli roligt att se om någon märker någon skillnad :-)

Jag längtar till den 26:e.. Då blir det västerås och ikea och hela paketet! Whooooo

Nu ska jag krypa isäng och se klart "four christmases", har ju kommit på värsta grejjen. Jag kan ju se film på min nya fina mobil. Så jag ligger och ser film tills jag slumrar till, då rycker jag bara ut lurarna och lägger ner mobilen på golvet, och VIPS, så somnar man som en liten bäbis... Lovely! :-)


Kommentarer
Postat av: Vicky

men va f*n det zappade jag bort från. Vill se! Går det hitta på internätet???

2009-11-13 @ 16:21:40
Postat av: DIN VÄN! :)

Hahahhaha, gumman min. Du är knäpp i huvet. :) Å vilken jäkla bild. I LOVE IT!

2009-11-15 @ 22:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: