Tisdagsledig

Oh shit, jag har inte gjort ett dugg idag! :-) Jag sov tills jag vaknade, alltsa ingen väckarklocka, sen har jag gjort nada hela dagen.. Det var härligt.. Hade ett mission, och det var att gå på gymmet och träna.. Bodyjam stod på schemat ikväll och gissa om det är roligt.. Man får dansa och ha hur roligt som helst.. När man gått några gånger så känner man sig lite duktigare och kan leva ut lite mer.. Och hur konstigt det än låter, så hjälper det att ha snygga kläder.. Har man "danskläder" på sig så känns det hundra gånger bättre än om man har tajta byxor och ett tajt linne... Jag kände mig riktigt ful idag bara för att jag hade såna kläder.. Det ska vara baggy och sådär löst skönt.. Då känns det som bäst.. Konstigt men sant... Måste verkligen köpa nya skor.. Har tänkt göra det länge nu, men dom är ju inte så billiga, och min lön är inte så saftig.. Men varje gång jag är och tränar så tänker jag "Fan vad jag vill ha nya skor"...

När nästa lön kommer kanske.... :-)

Imorgon är det personalmöte.. Gillar inte att kliva upp klockan 7... :-( Och vad ska man göra sen efter att mötet är slut?? Brukar aldrig få nåt vettigt gjort, för jag är alltid så himla trött.. Och så degar jag till klockan två då jag åker på jobbet igen... Kanske blir en vädning imorgon.. vi får se vi får se....

Nu ska jag lägga mig i sänger och fortsätta på min bok, lipstickjungle.. :-) När den är utläst så kanske man ska ge sig på tvserien? maybe babe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: