Idol rockar kväll

Jepp, ikväll är det rock tema på idol, spännande... Jag håller på laga middag, sen ska jag nog plåga mig ut och köpa en karamellpåse.. det är ju trots allt fredag :) Jag försöker hålla mig inne så mycket jag bara kan och göra så lite som möjligt för att så snabbt som möjligt bli frisk. Ska jobba imorgonkväll, så jag har ett mål.. Men det känns himla mycket bättre idag.. Jag har kunnat vara uppe och laga mat och jag kunde sova nästan hela natten inatt...

Är nu som ni kanske förstår less på att vara sjuk.. Vet inte om det är pga vattenskadan (läs;mögel) på toan, eller för att jag har dåligt immunförsvar, eller att jag otrivs med jobb och gruvar mig över det.. MEN, jag ska hålla mig frisk nu och till min hjälp har jag köpt massa vitaminer! Jag ska också börja göra matlistor tror jag.. Så jag håller koll på allt jag äter.. Ska jag samtidigt träna så måste jag ju äta bra... Here we go nu ska vi ordna upp mitt liv :)



Äggklockan ringde, maten är klar!

 tjing!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: