Jag är trött

Jag har sovit dåligt nu i tre nätter... I natt vaknade jag tre gånger.. Visst kan jag somna om ganska fort men man hinner ju som aldrig in i djupsömnen om man vaknar var tredje timme... Jag vet inte varför, men det är jobbigt i alla fall... Jag har ALDRIG haft problem att sova, det har liksom varit min grej att kunna sova no matter what... Därför är jag lite förvånad... Imorgon är jag ledig, så då ska jag inte ställa någon klocka, utan sova så länge jag känner för! Ska försöka hinna fara och träna ikväll så jag är riktigt trött ikväll.... :)

Igår så kom jag hem till världens bästa pojkvän.. Han är ju helt underbar, så himla fint han hade gjort det! Tända ljus, massa mys, han laddat upp med mina favoritgodisar och så PS. I love you.. :) Helt fantastiskt!!

Nu blir det frulle


Kommentarer
Postat av: Gina

Om jag ändå kunde få robert att se på PS I love you frivilligt så vore jag mer än nöjd! ;) Jag har tjatat i evigheter om att vi ska se den men han vägrar :P

2009-10-08 @ 12:25:43 / URL: http://giinaa.blogg.se/
Postat av: Ida B

Håll fast vid den där killen gumman. :) Har just berättat för magnus vad han har gjort och hoppas att han kanske fattar hinten. :)

2009-10-08 @ 18:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: