Seeeg söndag

Jag tror allt har varit extra jobbigt idag... Var lite låg igårkväll, mamma och mormor är nere i västerås och hälsar på min favorit.. och jag satt här... Jag ville bara teleportera mig dit! Jag är lite less på Umeå... Men allt det här har ni ju läst om i mina tidigare inlägg.. Så jag ska inte upprepa mig, men jag kände allt igår!

Ledig helgen som kommer.. Är sjukt sugen på att styra nåt med Gina och Ida, och jag ska försöka jobba på det i veckan... Det var för länge sen vi hade en girls night out.. synd bara Johanna inte kan komma.. :( För sen jobbar jag visst tre helger i rad... money money money, eller hur var det nu???

Nä, nu ska jag svida om och så blir det middag hos Stina och Jacob!
Tjing!


Kommentarer
Postat av: Gina

Åh men typiskt! Jag som åker hem till helgen! :( Men du jag är ledig hela torsdagen denna vecka så vi kanske kan ses då?

2009-10-11 @ 21:56:46 / URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: