Bloggen

Jag sitter här hemma och har nyss käkat pytt i panna med ägg, försöker tagga till inför jobbet men jag vill inte dit idag... Jag vet hur mycket folk det kommer vara, och jag vet att någonting kommer garanterat att gå fel idag... Tiden går alldeles för fort nu också, jag vill bara vara hemma en liiiiten stund till, men minuterna är som sekunder, dom bara matar iväg...

Annars så har jag varit duktig idag och diskat mitt jätteberg som jag fick efter helgen.. Det går fort när man får främmande :) Och jag hatar verkligen att diska.. Det är nog det värsta jag vet... Det är som lättare att hålla efter om man är själv... Fast å andra sidan är det roligare att vara fler... :)

Eftersom Fanny letar efter ny bostad så blev jag lockad in på hemnet hemsida, kikade lite här i umeå men sen i västerås... Jag blev så sugen på att köpa en lägenhet, inte en alltför fin, utan en som egentligen inte är renoverad alls, och så få slå klorna i den och renovera upp den som jag vill ha det... Förstå hur roligt det skulle vara! Jag vill överhuvudtaget bara flytta.. Egentligen ska man ju bara säga upp sig och så flytta, inte tänka så mycket utan bara göra det! Jag gillar inte mitt jobb och jag är faktist ganska less på umeå.... man måste bara våga...........

ÅHHH, nu måste jag börja göra mig iordning för jobbet... börjar om 25 min.. suck suck suck


Kommentarer
Postat av: DU VET INTE VEM

UPPSALA, UPPSALA, UPPSALA.... Det lockar va? :)

2009-09-23 @ 13:53:56
Postat av: Fanny

VÅGA!!! Västerås är ju fint.. ;)

2009-09-25 @ 09:28:20 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: