GREYS ANATOMY

Å-herre-gud!!! Det är bland dom bästa avsnitt jag sett på länge.. Jag skrattade högt och grät som ett barn under dubbelavsnittet som egentligen släpps på onsdag! Jag kunde inte hålla mig från att se det! Men jag kan se det igen, det var fruktansvärt bra.. Ni som taggar för onsdag har mycket att längta till...



Nu ska jag sätta igång nästa serie avsnitt.. Gossip står näst på tur..
Det blir inte mycket annat än tv när man är hemma och är sjuk.. Halsmandlarna är uppsvullna och det gör ont att svälja.. Åkte till sjukhuset idag, och spenderade hela fm där.. Slutade med penicillinkur i 10 dagar..
Så nu ser jag fram emot att må bajs av pillren i 10 dar, jippieee....eller inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: