LESS

Jag är så sjukt less på att bara va hemma.. Finns inget att göra, jag pendlar mellan datorn och teven.. Äter lite mat och penicillin mellan det också... Men annars göra jag ingenting.. Jag sitter och stirrar på dessa fyra väggar!! Så jag försökte få mig en lunchkompis, tänkte att det borde jag väl orka med?? Men jag tror alla var upptagna.. Kunde ha farit ut till maja om jag hade en HEL bil, men det har jag ju inte... så jag gick på ica och handlade mat istället.. trodde att jag skulle ramla ihop på ica flera gånger.. Jag kände mig svag som en liten mygga... Nä, jag håller mig nog hemma ändå. och det var tur att alla var upptagna.. det var som inte meningen att jag skulle ut... Jag får dras med dessa fyra väggar några dagar till...

Ska göra makaroner och korv nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: