OJ oj oj

Gud, vad många som kommenterade och tyckte till :) Det gillar jag! Och jag ska tala om för er att det blir trean som vinner! Jag gillar dom skarpt, har gått runt med dom här hemma för att känna efter hur dom känns.. MEN, jag vill också ha pilot stål bågarna.. Dom är ju så coola, men framför allt ruskigt sköna alltså... Så, nu först så kommer dom svarta, men om nån månad så blir nog pilotisarna mina också..

Nu har jag helg! Det känns jätteskönt! Jag städar och städar här hemma och nu känns det som jag ser ljuset i mörkret, men shit vad snyggt jag har fått till det! Fondväggen blev super och jag måste säga min snilleblixt slutade gott! För er som inte vet, så fick jag ett infall i söndags att göra en fondvägg i mitt vardagsrum. Så vroom på rusta vroom hem, vroom spackla hål, vroom tejpa lister och så vroom måla första varvet, sen nästa varv på måndag fm. Och voila! NU är det klart! :-) Nya gardinger sydde jag idag, och så flyttade jag upp fästena ända mot taket så nu har jag lååååånga gardiner! Supersnyggt!

Imorgon blir det städa vidare, bara dammsuga och torka golven kvar, sen blominköp och kanske en hallmatta... Kommer vara riktigt skönt när det är färdigt... Var en sväng på k-rauta och köpte sista fogen till kaklet, och hittade riktigt billigt golv. Så jag ska mäta och sen se vad priset landar på, så kanske man investerar själv..eller föreslår för hyresvärden... hmm hmm.... den som lever får se...

Nu ska jag och Jonathan gå på ICA och köpa frukt och dipp.. nyttigt och gott.. :)

PS! Till dig som snodde min cykel vill jag bara säga; Jag hatar dig just nu! Köp en egen cykel fattigjävel!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Yes you did!! ;)

2009-09-17 @ 21:55:53 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: