En dag kvar till helg :)

Jag tror min hjärna är inställd på att vakna nio, för jag slår upp ögonen just vid nio varje morgon.. Till och med innan klockan ringer :) I tisdags fick jag lite panik när jag vaknade 12, det var evigheter sedan det hände.. Hela dagen försvann, inte bra.... Idag skippar jag nog löpturen, mina vader skriker varje steg jag tar :) Men det är ändå fint väder så det rycker lite i benen att få fara ut och springa lite.. Hmmmm

Ikväll ska jag och Ida träffas, det blir superkul. Vi ska göra något som vi inte gjort sedan gymnasiet. Det kommer bli SÅ kul :) Ni får veta mer sedan... hihi

imorgon är det lön, halleluja.. ;) Den är mer än välkommen kan jag säga...
Nu ska jag köka gröt :) ha en bra dag!

Kolla vad fin klänning jag hittade igår när jag satt och surfade runt........


Den här var ju inte heller dålig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: