Mustasch?

Jag fattar liksom inte grejjen?? Det är ju sååå jävla fult! Varför inser inte alla grabbar att det är inte snyggt? Jag tänker direkt på Ned Flanders i simpsons.. Det är liksom gamla farbröder som ska ha mustasch.. Nä, inte nån hit på 20-25 åriga dudes.. big no no

Dagens träning bestod av ett helt sinnessjukt bodyattack pass. Jag var blodröd i ansiktet då det var över, och jag hade svettats ut allt vatten jag hade i kroppen.. Har nu ätit god kycklingfile, (Har kommit på ett helt nytt smaskens recept, wihoo) och ska väl hoppa in i duschen.. Funderar på att fara och lägga mig i ett solarium, men vet inte om mina ben pallar att gå dit bort.. :/ hmmm.... kanske om ett tag :)

Har prov 2 av 3 på onsdag.. Så idag när jag kom hem så satte jag mig ner med mina böcker och anteckningar. Har faktist kläm på det mesta, men repetition behövs nog.. förra provet var grymt svårt.. Min lärare är en jävul på att komma på svåra inlindade frågor... plugg plugg

Jag och Mange inleder hårdträningsmånaden.. dvs, protein protein protein, and bye bye kolhydrater :) Och imorgon ska jag pumpa mina däck på cykeln innan jobbet och sen cykla varje dag :) Måste bli lite tjurig nu, snart sommar.. Ska löp imorgon på bandet, då kommer det här att gå fort :)

tjo hopp!

Kommentarer
Postat av: Vicky

Fy fan vad jag ligger efter nu, har inte tränat sen jag blev sjuk, och den här veckan blir det ju inget heller. Balle.

2010-04-13 @ 07:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: