NY VECKA! Wihooo

Då börjar veckan med stort V.. Dags att köra igång med hårdträning. Jag är peppad. :) Frågan är om Mange är det? Måste dela med mig av min pepp till honom :) En glad sak är att jag börjar se skillnad på lillkroppen :) wiho, nu skulle man bara fått lite färg på den likbleka kroppen.. suntan here i come :)

Annars så har det varit min jobbhelg! Det har väl gått bra, sjukt mycket folk bara...Har lyckats tappa bort min klocka, Och hittat den. Jag har också hittat dom försvunna adidas byxorna.. Dom låg gömt i skuffen på bilen... hmmm, måste börja ha mer ordning det är ju pinsamt.. jag har gjort bort mig nog ihelgen :P

Mamma och pappa har också vart här hos mig, dom kom igår. Så jag och pappa bytte däck på bilen och mamma gjorde gomat, sen såg vi luftslottet som sprängdes.. Grym film, jag hatar svenska filmer, men den här gillar jag! :) Tror också att änglavakt är bra, den går på bio nu... Mikael nyqvist är riktigt bra!

Imorgonbitti ska jag cykla till jobbet, å FAN om jag inte gör det. :P Jag är så jäkla lat! Men nu har jag och pappa pumpat däcken och gjort den körklar så det finns NIET att skylla på... Hade ju lyckats köra upp all bensin i bilen, eller lampan lös, och på så sätt göra det enkelt för mig.. Men då har pappa tankat i nu såklart... men jag ska klara det :)

Efter mamma och pappa åkt så hoppade jag in i duschen, har nu peelat hela kroppen, silverschamponerat håret typ en halvtimma, smörjt in hela kroppen med min nya braiga hudkräm från apoliva, sen var det dags för inpackning i håret, och så fyllde jag en hink mad varmvatten för fossingarna.. Så fötterna är mjuka och härliga nu, och i håret är fortfarande inpackningen, har nog suttit snart 2 timmar och sist men inte minst så har alla 20 naglar fått fint lack på sig.. :) Ska skölja håret och sen låta det torka lite, och sen hoppa isäng.. :)

God natt på er alla sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: