Ohhhsscchh

Idag är bubbelvatten min bästa vän... vaknade vid sju av att det inte fanns nåt syre kvar i mitt rum = jag har värdens sämsta ventilation.. öppnade fönstret och sov vidare i två timmar, vaknar då av att det är kallt!! Men mår mycket bättre :) Yihoo, så nu har jag fikat frulle och diskat undan och så har jag sorterat och lagt in alla mina kläder i garderoben, jag rev ut allt i veckan för jag hittade inte ett par byxor... jag ska inte säga vart jag hittade dom.. :P

Men allstars igår var trevligt! Fast ikväll hoppas vi på bättre, det är ju trots allt lördag idag ;)

ska fara på ica och se hur steffe mår idag :) Måste fylla upp mitt kylskåp med maaat... inte kul att vara bakis och inte ha mat hemma.. man blir galen.. ska dra en repa med dammsugarn först.. heej hoooj


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: