Såå dumt

Idag skulle då vara min lediga dag innan jobbhelgen, men Steffe ville vara ledig och eftersom jag varit ledig så mycket så hörde jag mig själv säga "jag kan jobba!". Och så blev det.. Så idag börjar jag 3 och jobbar till elva.. sen ska jag upp imorgonbitti.. tungt! Jag som behöver min skönhets sömn! men men, jag får ta och bita ihop.. :)

Nu har jag tagit på mig träningskläder och ska bara sluka min proteindrink och så ska jag ut och springa en halvtimma.. Jag sträckte mig i vaden efter löpturen i måndags, tror jag är lite ovan :) Men kul är det, plus att det tar på bra :) hihi... i love it.. jag låter som ett träningsfreak men det är jag inte... jag vill bara vinna över vickan plus att jag vill vara fit ;)

Neee, slurp med protte och sen löööööööp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: