Slut på påsken...

Påsken i år har spenderats hemma i stensele men hela familjen. Hur ofta händer det att man samlas hela familjen?? Det har varit hur skönt som helst, och tro det eller ej, vi har varit sams HELA tiden :) Inte ens nåt smågnabb... jag är imponerad... Det känns som jag är boostad med energi och det var verkligen länge sedan jag mådde såhär bra!

Vi var i Nalo och åkte bräda, och så det obligatoriska - körde skoter, nalo en dag till - då med Ida ♥, sen var vi hos mormor såklart :) PLUS en massa massa mer.... tiden flög iväg som vanligt, och igår åkte jag hem... men en helg i maj är inbokad att åka till Uppsala med girlsen :) jag längtar... hoppas att tiden flyger iväg tills dess också ;)

Nu ska jag äta ägg och sluka en proteindrink, sen blir det gymmet.. :)
Haaadeee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: