värde-löst

Inte blev det cykel imorse!!!! Grr! Tog bilen för jag vaknade 5 över sju, börjar halv åtta.. Men jag blev straffad nästa direkt, för jag hade glömt sätta upp skylten i bilen (en securitas skylt som visar att jag får stå parkerad på jobbet), och när jag hade slutat och skulle hem så sitter i botjävel på min framruta!!!! JÄVLA HELVETTT/(&"#%!/&%#/&!#½½!!!

Men jag ska ringa dom och säga att jag har en skylt och att jag jobbar på ica, men hade glömt sätta upp skylten.. Går inte det skulle Jonas försöka fixa.... 500 spänn gick den på också... jag vill inte lägga 500 kronor på en bot, NO WAY..
jäkla skiiiiiit

Nu har jag i alla fall kommit hem från träningen. Det var sjukt jobbigt, som vanligt, och jag tog mig levande igenom hela passet.. men näppe.. Har inte alls ätit bra idag eftersom det inte blev nån frulle pga försovningen.... Imorrn blir det andra bullar :)

Nu ska jag göra kycklingfile och sen tippa omkull i soffan... det är såna här gånger man skulle haft en soffmysare... ;) Singellivet är kung, men man vill ju myyyysa ibland :) de är mysigt...

Nej hare heeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: