Dreams

jag gillar att drömma... Helst när man drömmer lääänge... Inatt var en sån natt, det kändes som en evighet, tog aldrig slut.... När jag vaknade och insåg att jag drömde så försökte jag knipa ihop ögonen och somna om igen, men det gick inte..... DAMIT! ;)

Idag har vi lastat av släpet till ett förråd på malmaberg tack vare snäll kvartersvärd, annars vet jag inte vad jag hade gjort... Ibland har man tur :) Sen har tiden gått ganska fort, har varit på arbetsförmedlingen och fördrivit tid, sen ikea för att äta sexton kronors lunch, sen har vickan inhandlat en router så nu kan vi sitta med varsin dator allihopa. Jag köpte en ny bärbar för några dagar sedan, sen lurade jag på vickan en likadan nån dag efter :) Jag är rånöjd!

Igår hälsade vi på kusin Staffan och Ulrika i borensberg. Det blev en heldag, från åtta på morgonen och vi kom väl inte hem förrän halv tolv inatt.. Men trevligt hade vi :)

Över å ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: