Ingen resa uppöver

Hade ju tänkt att åka med mamma och pappa upp till stensele, men dom billiga flygbiljetterna har tagit slut så det blir inget av. Jag röstar istället för att flyga ner mina favoriter hit till mig :) tror jag kommer få jobba hårt för att ro iland det, haha.... Men jag ger mig inte förrns det går i lås :) Flyget är faktist nästan gratis bara man bokar nån vecka i förväg :) för 249 är väl inte dyrt? :P

Bästa Stevie fyller år idag!!! :) Så jag har ringt och grattat och pratat en stund med lillen.. Och när du kommer och hälsar på så väntar en fin fin present till dig, så du får pallra dig hit hörru :)

Jag vill ha min lgh nu!! Finns så mycket som jag vill ha från ikea, gick med stora ögon och höll mig faktist från att köpa något när vi var där i förrgår och igår.. Eller okej, jag köpte en dubbelsängstäcke och ett påslakan till det.. Det är myyys :) Så nu försvinner jag i mitt stora mys täcke :) kung
Men det är fortfarande 2 veckor kvar innan jag får den, och det känns som ett halvår ungefär..... hmmmm

Nä, nu ska vi färga lite hår, jag har en utväxt som en.....ja tänker inte säga vad :P

 


Kommentarer
Postat av: Maja Li

asså, du och stefan är ganska söta ihop! =)

2010-08-30 @ 23:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: