Annandagen

Oj, nu har det varit snålt med inlägg här... Jag är hemma och därför blir bloggen lidande :P Jag har hittills haft en riktigt bra jul.. Inga julklappar hade vi i år, det kändes lite konstigt. Hade gärna öppnat nåt litet paket faktist... Nästa år vill jag ha julklappar igen! Mormor var med oss och som vanligt kommer hon med dom skönaste kommentarerna.. :)

Ikväll är det hotellet, innan det blir det förfest på kupan med brudarna. Kommer bli grymt! Jag och vickan satt uppe till typ 2 inatt och fixade ihop lite lekar. Nu ska jag leta åt högtalare så vi får oss någon musik också :)

Nä, nu ska jag lägga på ett kol så det blir något gjort :) Ha en bra kväll allihopa, för det ska jag :D
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: