Halv

5km blev det imorse. :) Att man kan bli så pigg av att få träna lite... Passade på att sola en sväng näör jag liks var på gymmet, måste få bukt med denna blekhet.. fy fan för å va vit, om man kunde få fötts som halvneger eller helt mörkhyad skulle inte heller vara fel... jag vill vara bruuuuun :)

Har lyckats göra om hälften av mina naglar.. nu är det bara den svårare handen kvar. Det får bli sysslan för imorgon + mamma förstås :) Jag måste sluta göra om naglarna hela tiden.. Nu var det länge sedan jag hade dom mer än två veckor... Det är så mycket jag vill prova bara :)

Happ, om en vecka flyttar jag typ in i nya lägenheten... En vecka kvar att spendera i norrland... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: