Kära lilla Mamma :)

Idag fyller min lilla mamma år. :) Så vi ska ha middagsbjudning här hemma, mormor fyller också år så vi firar två stycken med...jag vet inte riktigt, men minst 4 tårtor har jag kunnat räkna till... Utan träning här upp så kommer jag snart rulla fram. Fan.. Det finns godsaker ÖVERLLT. Inte nog med det så fick jag en påse med flottkusar av mormor idag, VART ska den rymmas då? hur var det där med att ha pli på sig själv???

Har varit sista svängen i umeå för den här gången. Det känns skönt... Får väl se nästa gång jag åker upp. Känner mer och mer att det är västerås som är hemma, jag har som lämnat umeå nu.. Nu är det plugg plugg i v-ås som gäller :)

Ska gå och hjälpa mamma med maten nu.. tjingeling

ps. la in en massa nagelbilder på kiks nails på facebook. Forstod inte riktigt vad jag gjorde men bilder ligger uppe iaf :)

Kommentarer
Postat av: Vicky

var då? Hittar inget på fb när jag söker på kiks nails?

2010-12-18 @ 18:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: