Blown away

Jobbade fm idag.. Jag var gode trött imorse när klockan ringde 6.00... Skulle på jobbet tidigare för att inventera tobaken.. Skulle egentligen vara där 7, men jag kom dit tjugo i åtta.. hade förberett allt igårkväll så det var skönt imorse, behövde bara koncentrera mig på tobaken... en fördel med att jobba kväll innan morgon...

Sen har jag dragit på mig förkylning igen.. jag som trodde jag hade blivit immun mot förkylningar och liknande.. har inte varit sjuk på jätte länge... Måste återuppta vitaminkäkandet, har faktist glömt bort det på senaste tiden... Iaf, när jag kom hem så såg jag färdigt "fame". Inte så bra egentligen, det handlade ju inte om nån speciell och jag tyckte inte man fick se så mycket dans/sång.. Letade på datorn och hittade step up, och step up to the streets.. DET är grejjer det... jag ryser lika mycket varje gång jag ser dans scenerna, kan se dom om och om igen, hur många gånger som helst... :)

Hittade även sex and the city the movie, och slog igång den på en griskblink.. kan man få nog?? NEJ! Tänker på Ida jämt jag ser den... Min fina fina vän :) I love the movie... väntar ivrigt på tvåan...

Nu ringde matklockan.. håller på göra lax med hummersås och pressad potatis.. MUMS... sen blir det soffläga hela kvällen... Kurera denna förkylning!!!!



Hittade nyversionen av we are the world... Blev faktist rörd när jag såg den... Så grymt bra!! Tänk om Michael Jackson hade hört den, han skulle bli impad ;)

Kommentarer
Postat av: ida b

Hoppas det är mig du tänker på. :) Miss you darling

2010-02-16 @ 09:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: