Dagen efter....

Utgång igår med Linn, Sandra och Mia.. Ida kom förbi en sväng också.. :) Såklart blev det rex, men jag vet inte om det var någon höjdarkväll.. Jag har haft roligare om man säger så.. Idag så mår jag sådär, inte så jättebakis, det är skönt... har hunnit med att diska bort och plocka bort alla flaskor och burkar... det är nackdelen med att ha fest hemma - städningen efteråt.... Men idag gick det bra... Nu ska jag ta min godispåse och lägga mig i soffan och vänta tills klockan två för då är det födelsedagsfika hos Angelica :)

Bjuder på lite pics från igår :)



Kommentarer
Postat av: Gina

Så fin du är i håret! Var ju skitsnyggt! :)

2010-02-28 @ 14:54:21 / URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: