klipp klipp färg färg

Wiheo, mamma bjussar på en resa hem så imorgon ska jag sätta mig på en buss och åka hem :) Min lilla mamma är bäst! Så vi ska gå på afterwork imorgon och sen bara mysa... mami och papi :) PUSS
Ska få färga håret också.. Som jag längtat.. det blir steg två i processen... får se hur många steg jag får ta det i... Skulle vilja trolla fram långt hår med en knäpp med fingrarna, suck, om allt vora så lätt.. Det är bara att vänta och vänta... Funderar ibland på löshår men det är så jobbigt och faktist jävligt oskönt.. Sist hade jag ju bara i en månad, om det ens var så länge... jag är visst lite ombytlig ;) stackars mamma haha

Ska se om mamma har nån hårinpackning på salongen också, antar att mitt hår skulle må bra av det ibland.. jag har bara inte orkat ta tag i att fixa fram nån sån.. (säger dottern till en frissa).. ja, sånt är livet.. :)

Har varit med Sandra hela kvällen.. Middag och sen mys i soffan..

Jag vaknade imorse med lite ont i min hals. Tittade i halsen i spegeln och ser att det är uppsvullet på ena sidan. Sedan har det gjort ont hela dagen och jag känner mig lite matt.. Jag fasar som vanligt för det värsta.. har nu inte haft såhär sedan typ oktober.. Trodde att jag skulle blivit av med det, men dom säger ju att det är lätt att få tillbaka en halsböld när man väl haft en. Hela kroppen fryser till is på en gång och jag går och oroar mig hela tiden.. Jag VILL verkligen inte har en halsböld.. Jag gör vad som helst bara jag inte får en till... finns det en gud så hoppas jag har hör mig nu...

Jag ska kurera med mampap hela helgen..  hoppas att det försvinner av sig själv... :/
trycka alvedon ikväll är en sak som är säker...

ps. johan, det är väl inte jobbigt???? eller? :(

Kommentarer
Postat av: johan

haha joo, skitjobbigt att läsa men det är lugnt för när jag sitter vid macen så är det ett vanligt typsnitt =)

2010-02-05 @ 10:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: