no internet

ja, i helgen så köpte Linnea och Patrik en ny teve, så då åkte alla kablar ut och sen när dom skulle koppla in allt igen så fungerade det inte... Och eftersom jag delar internet med dom, så fungerar det ju inte för mig heller.. Det var tydligen routern som hade pajjat, så en ny ska införskaffas, men vet inte riktigt när... Så det är bara att vänta.. man hinner ju massa andra saker då man inte har internet.. helt sjukt vad jag hunnit denna vecka... Nu efter maten har jag storstädat, så nu är allt fräscht innan helgen :)

Nu väntar jag på mamma och pappa... Sitter inne hos Linnea, dom har en dator som fungerar då vi stoppat en kabel direkt från uttaget till den här datorn.. Ska gå över till mig och se om dom kommit än......

/Hej hojjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: